Gedetailleerde werkmethode

1. Analyse (via verkennend gesprek)

Tijdens een verkennend gesprek bepalen we samen met u wat het doel van uw website is, daarna voeren we een grondig marktonderzoek uit. Op basis van deze gegevens maken we een eerste conceptuele analyse.

2. Vrijblijvende offerte

Na de analyse stellen een vrijblijvende offerte op. Zo weet u onmiddellijk hoeveel uw project zal kosten. Elke offerte wordt op basis van de specifieke eisen van de klant opgesteld. U betaalt dus enkel wat u daadwerkelijk gebruikt.

3. Concept & architectuur

Eenmaal de offerte goedgekeurd, gaan we van start met de uitwerking van een totaalconcept voor uw project. Daarbij stippelen we de volledige webarchitectuur uit.

4. Grafisch ontwerp

Eens het doel, het concept en de webarchitectuur zijn uitgewerkt, volgt een eerste visualisatie van uw website aan de hand van een mockup. Die leggen we aan u voor en passen we aan tot u voor de volle honderd procent overtuigd bent.

5. Ontwikkeling

Na de goedkeuring van de huisstijl van uw project vliegen we er meteen in! Alle webpagina's worden in dezelfde visuele huisstijl uitgewerkt en alles wordt in ons CMS-systeem E-means geïmplementeerd en geprogrammeerd.

6. Testen

Eens wij klaar zijn met de ontwikkeling van uw project wordt het resultaat op ons testdomein gezet. Zo kunt u samen met ons uw project uitgebreid uittesten. Wilt u in deze fase graag zaken aangepast zien, dan kunt u deze steeds aan ons doorgeven.

7. Opleiding

Kiest u voor ons CMS-systeem E-means, dan kunt u bij ons een gratis opleiding komen volgen. Deze opleiding duurt, afhankelijk van de omvang van uw project, maximum een halve dag. Daarna kunt u zelf zeer snel aanpassingen aanbrengen aan uw website.

8. Lancering

Vanaf het moment dat u volledig tevreden bent over het resultaat en u zich klaar voelt om van start te gaan met uw webproject, zetten we uw website online. Van dan af beschikt u over alle nodige kennis om uw project professioneel te beheren.

9. Optimalisatie

Enkele weken na het online plaatsen van uw website, analyseren we die nogmaals (bijvoorbeeld met Google Analytics). We bekijken op welke vlakken uw webproject goed scoort, waar bezoekers uw website verlaten en wat de totale conversie is. Op basis van deze analyse voeren we nog één maal aanpassingen door om uw conversie te optimaliseren. Ook daarna houden we een oogje in het zeil zodat alles vlot blijft verlopen.

U wilt met ons samenwerken?

Benieuwd hoe we ook uw project online succesvol kunnen maken?

Contacteer ons vrijblijvend