28.06.2017

Webapplicatie dossierbeheer voor Argos vzw

Delen op

Webapplicatie dossierbeheer voor Argos vzw

Argos vzw heeft uitgebreide ervaring en expertise in het activeren, begeleiden en vormen van (vooral) de kansengroepen, met doelstelling hun kansen op de arbeidsmarkt en/of in de maatschappij te verhogen.

Voor het beheer van hun dossiers, opleidingen, cursisten, wachtlijsten, enz., maakte Argos gebruik van een grote hoeveelheid Excel-documenten.

Door de grote hoeveelheid aan gegevens werd het werken met deze rekenbladen steeds langzamer en complexer. Daarom ontwikkelde Netcrew een performante en schaalbare oplossing.

Met de nieuwe webapplicatie heeft elke medewerker een eigen afgeschermde interface, waarop hij de dashboards kan voorzien die voor hem of haar belangrijk zijn. 

De applicatie bevat volgende op maat ontwikkelde functionaliteiten:

  • Gedeelde agenda's
  • Dossierbeheer van cliënten
  • Beheer van opleidingen, opleidingsreeksen en inschrijvingen
  • Rapportage
  • Contactbeheer (CRM)

Verliest u ook tijd met talloze excel-documenten of omslachtige databases?

Kom langs en ontdek hoe u efficiënter kunt werken!

Om u beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies. Als u verder surft op deze website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Onze privacy policy vindt u hier.