15.09.2022

Het Europese E-commercerapport van Mollie

Delen op

Mollie vroeg 3.000 consumenten in Europa naar hun shopgedrag en naar wat handelaars volgens hen moeten bieden om sales te verhogen, achtergelaten winkelwagentjes te verminderen en merkloyaliteit op te bouwen.

 

Dit rapport leert je alles over:

  • De economische vooruitzichten van Europese consumenten
  • De nieuwste shoptrends
  • Hoe je verwachtingen van consumenten kunt overtreffen
  • De reden waarom 60% van de shoppers winkelwagentjes achterlaten
  • De drijfveren voor merkloyaliteit
  • Een diepgaande analyse van Europa’s belangrijkste markten

 

Je krijgt ook tips om jouw zaak naar een hoger niveau te brengen en om ervoor te zorgen dat je klaar bent voor de toekomst, zodat je verwachtingen kan overtreffen en geen enkele sale meer misloopt.

 

Alle bevindingen in het rapport zijn gebaseerd op een onderzoek dat we gevoerd hebben bij 3.000 Europese consumenten uit zes verschillende landen (België, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, het VK en Frankrijk).

 

Klik hier om het rapport te bekijken.

Om u beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies. Als u verder surft op deze website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Onze privacy policy vindt u hier.