10.02.2010

7 tips om de conversie van je webformulier te verhogen

Delen op

Nieuwsbrieven en E-zines zijn een geweldig middel om van eenmalige bezoekers potentiële klanten te maken.

Althans als ze zich inschrijven voor een abonnement. Helaas doen velen dat niet. Vaak als gevolg van een webform dat converteren niet stimuleert. Hieronder 7 tips om de conversie van bezoeker naar nieuwsbriefabonnee te verhogen:

  1. Plaats een webformulier rechtsboven op elke pagina van de website
  2. Zorg dat het webformulier 'eruit' springt door een afwijkende kleur, vorm of lettertype
  3. Maak duidelijk wat inschrijven de bezoeker oplevert
  4. Vraag alleen om voornaam en e-mailadres
  5. Neem een korte Privacy Policy op
  6. Maak volstrekt duidelijk dat een abonnement gratis is
  7. Doe je websitebezoekers een aanbod 'they can't refuse'


Het volledige artikel kunt u hier lezen.

(Bron: Frankwatching.com)

Om u beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies. Als u verder surft op deze website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Onze privacy policy vindt u hier.