7 tips om de conversie van je webformulier te verhogen

10 FEBRUARI 2010
7 tips om de conversie van je webformulier te verhogen

Nieuwsbrieven en E-zines zijn een geweldig middel om van eenmalige bezoekers potentiële klanten te maken.

Althans als ze zich inschrijven voor een abonnement. Helaas doen velen dat niet. Vaak als gevolg van een webform dat converteren niet stimuleert. Hieronder 7 tips om de conversie van bezoeker naar nieuwsbriefabonnee te verhogen:

  1. Plaats een webformulier rechtsboven op elke pagina van de website
  2. Zorg dat het webformulier 'eruit' springt door een afwijkende kleur, vorm of lettertype
  3. Maak duidelijk wat inschrijven de bezoeker oplevert
  4. Vraag alleen om voornaam en e-mailadres
  5. Neem een korte Privacy Policy op
  6. Maak volstrekt duidelijk dat een abonnement gratis is
  7. Doe je websitebezoekers een aanbod 'they can't refuse'

Het volledige artikel kunt u hier lezen.

(Bron: Frankwatching.com)


Gepost door: Kris Vanhuyse

Rss feed
Vond U dit een interessant artikel?
Abonneer u en krijg onze nieuwe artikels rechtstreeks in uw mailbox.
Abonnees ontvangen ook exclusieve promoties!

 
Wat is uw mening? Plaats een reactie!
500 karakters over